دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ترجمه کنید

آیا بیش از یک زبان بلد هستید؟ وبسایت‌ها و شرکت‌های زیادی هستند که به کار ترجمه مشغول هستند و شما می‌توانید از منزل با آن‌ها کار کنید. اگر زبان بلد نیستید می‌توانید از طریق سایت‌ها و مراجع آنلاین به یادگیری زبان‌های جدید مشغول شوید تا توانایی‌هایتان را افزایش دهید. ترجمه یکی از کارهای آسان برای کسب درآمد است و افراد زیادی همواره به یک مترجم احتیاج دارند.

ویرایش و بازبینی محتوای دیگران

در کنار شغل تولید محتوا عده‌ای به ویرایش و بازبینی محتوای دیگران هم مشغول هستند. بسته به مهارت و تجربه‌‌هایتان می‌توانید به بازبینی و ویرایش نوشته‌های دیگران بپردازید. برای مثال بازبینی مقالات دیگران یا بازبینی مطالبی که روی یک وبسایت قرار است نمایش داده شود. این کار را به راحتی به صورت دور کاری در منزل می‌توان انجام داد.

دور کاری در منزل

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

قسمت بزرگی از تبلیغات محصولات و خدمات از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال انجام است. برخی کارشان این است که در این شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام به تبلیغات خدمات و محصولات خود یا دیگری می‌پردازند. این کار احتیاج به استعداد خاصی ندارد و به مرور قابل یادگیری است. البته بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با گشت و گذار عادی در آن‌ها فرق می‌کند اما در مجموع کار سختی نیست. شما می‌توانید محصولات خودتان (مثلا محصولات دست ساز) یا محصولات دیگران را تبلیغ کنید و از این طریق بازاریابی و کسب درآمد داشته باشید.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک احتیاج به کمی صبر و حوصله دارد و ابتدا باید در این زمینه کمی تجربه کسب کنید. اما ویدیوهای آموزشی آنلاین زیادی هستند که شما را در این راه یاری می‌کنند. اگر در این زمینه توانایی دارید می‌توانید برای شرکت‌های بسیاری طراحی گرافیک کنید. مثلا طراحی لوگو، پوستر تبلیغاتی، سربرگ و چیزهایی از این قبیل از منزل هم قابل انجام است و بسیاری از طراحان کارشان را به صورت دور کاری از منزل انجام می‌دهند. برای این منظور سایت‌های زیادی هم وجود دارد که می‌توانید آنجا عضو شوید و سفارش کار بگیرید.

برنامه نویسی

همانند طراحی گرافیک این کار هم احتیاج به مهارت و توانایی دارد اما با کسب توانایی لازم به راحتی می‌توانید به صورت دور کاری در منزل از این راه کسب درآمد داشته باشید. آموزش‌های آنلاین زیادی هستند که شما را در یادگیری زبان برنامه نویسی مورد نظرتان یاری می‌کنند. همچنین سایت‌های زیادی هستند که به صورت دور کاری در منزل به برنامه نویسان کار پیشنهاد می‌دهند.

اگر مطمئن نیستید که دور کاری در منزل مناسب شما است یا خیر می‌توانید مقاله ۶ علامتی که نشان می‌دهد دورکاری مناسب شما نیست را بخوانید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره نکات دور کاری به اینجا مراجعه کنید.

در نهایت یک خبر خوب برای دورکارانی که در خارج از کشور اقدام به فعالیت می‌کنند. خبر خوش برای شما دورکاران عزیز این است که شما به وسیله خدمات نقد کردن درآمد ارزیپیمنت۲۴ می‌توانید دریافتی‌های خود را از هر کشوری در ایران دریافت کنید. پس برای کسب درآمد از همین امروز شروع کنید

منبع: https://payment24.ir/blog/working-around-at-home/

  • ۹۷/۰۲/۲۸
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی