دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بلک فرایدی، جمعه سیاه یا حراج جمعه، استثنائی‌ترین روز حراج در دنیاست. این روز درست پس از جشن شکرگزاری است و تمامی فروشندگان جهان در این روز اجناس خود را با تخفیف‌هایی باورنکردنی عرضه می‌کنند. مردم اغلب در سرتاسر جهان برای خرید با تخفیف در این روز خاص صف می‌کشند. جمعه سیاه در ترکیه بیشتر در شهر استانبول وجود دارد و کمی از دیگر شهرهای جهان متفاوت است. جمعه سیاه استانبول تنها یک روز نیست و یک هفته کامل را در برمی‌گیرد و پس از پایان این یک هفته نیز هنوز اغلب اجناس با تخفیف عرضه می‌شود

جمعه سیاه در ترکیه و به خصوص در استانبول، از 23 نوامبر یا 2 آذر آغاز می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد.

اگرچه که جمعه سیاه برای نخستین بار از آمریکای شمالی آغاز شد ولی امروزه در تمامی جهان همه‌گیر شده و هر کشور بنا بر فرهنگ خود آن را به گونه‌ای متفاوت برگزار می‌کند

 

شما می‌توانید در این حراجی بزرگ هر چیزی که نیاز داری اعم از لوازم‌خانگی، کفش، لباس، لوازم‌آرایشی، لوازم الکترونیکی را خریداری کنید. لوازم الکترونیکی مانند محصولات اپل، دوربین‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی را به‌سادگی می‌توان با قیمتی مناسب در این روز خریداری کرد و حتی تلویزیون‌های مدل قدیمی را مغازه‌ها با ارزان‌ترین قیمت ممکنه به فروش خواهند گذاشت

 

 

این حراجی از صبح زود آغاز می‌شود و در برخی از مغازه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و در برندهایی مانند پوما، ویکتوریا سیکرت و نایکی تا ساعت 11 شب ادامه دارد.

 

توصیه‌ها و نکاتی که به شما در خرید بلک فرایدی کمک خواهند کرد:

  • یکی از بهترین چیزهایی که در جمعه سیاه در ترکیه یا استانبول می‌توانید بخرید، لباس و پوشاک است. اغلب مغازه‌های پوشاک تخفیف 70 درصدی دارند و حتی برندهای معتبر از این قاعده مستثنا نیستند.
  • برای خرید پوشاک و لباس در اولین فرصت ممکنه به مغازه مراجعه کنید تا حق انتخابتان را به هیچ عنوان از دست ندهید. شاید بد نباشد که قبل از شروع این رویداد به مغازه‌های منتخبتان سری بزنید و لباس‌هایی که می‌خواهید را انتخاب کنید و از جنس و اندازه و تن‌خورشان مطمئن شوید.
  • در جمعه سیاه در ترکیه پوشاک خارج از فصل را با قیمت‌های بسیار بهترین می‌توانید خریداری کنید. به عنوان مثال لباس‌های تابستانی قیمت بسیار کمتری به نسبت لباس‌های زمستانی خواهند داشت و تخفیف بیشتری را شامل می‌شوند.
  • برای خرید برندها می‌توانید به زرلو سنتر و ایستینیته پارک بروید. آن‌ها اجتماع بزرگی از برندها را تشکیل می‌دهند. مخصوصا در مرکز خرید زورلو اجناس غیر برند را با قیمت بسیار خوبی می‌توانید خریداری کنید.
  • حراجی این روز به فروشگاه‌های آنلاین نیز سرایت کرده است بنابراین اگر حوصله در صف ماندن را ندارید، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مانندترندویل سری بزنید. آن‌ها همان قدر که مغازه‌های بیرون تخفیف دارند، دارای تخفیف هستند.
  • برای خرید برندها ترک با کیفیت می‌توانید به بازار و میدان تقسیم مراجعه کنید.
  • زیاد بر روی لوازم‌خانگی متمرکز نشوید. قیمت آن‌ها به‌صورت عمده چندان تغییر نخواهد کرد.
  • از دست‌فروش‌ها خرید نکنید. اغلب آن‌ها اجناس تقلبی را در این روز به فروش می‌رسانند.
  • برای فروش لباس‌های زمستانی اغلب قیمت قبل از تخفیف را گران‌تر می‌نویسند و با تخفیف به قیمت اصلی می‌رسانند. حتما حواستان را جمع کنید و به صرفه خرید کنید.
  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی