دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 از دیواره هرم بالا بروید

سوالی دارم که مطمئنم مانند آب خوردن به آن پاسخ خواهید داد. به نظرتان کارخانه های بسته بندی آب معدنی چرا می توانند محصولات خود را بفروشند؟ خیلی ها با خنده جواب می دهید، زیرا همه انسان ها به نوشیدن آب نیاز دارند. بله، درست است. شبکه های اجتماعی چطور؟ چرا این شبکه ها این قدر در بین مردم محبوب شده اند؟

شاید بتوان گفت دلیل اصلی آن این است که افراد به دوستی و روابط اجتماعی نیاز دارند. در این جامعه که روابط هر روز سرد تر می شود، این شبکه ها برای سیراب کردن عطش انسان ها به دوستی و روابط صمیمی، به وجود آمده اند.

نیازهای انسان ها را بشناسید و برای براورده کردن آن ها ایده پردازی کنید. برای این کار لازم است از دیواره هرم نیازهای مازلو بالا بروید. مازلو در این هرم نیازهای انسان را طبقه بندی کرده است. او اعتقاد دارد برای این که انسان کامل شود و به اوج برسد باید این نیازها براورده شود.

 

انسان ها تشنه برآورده شدن نیازهایشان هستند. آن ها را با عملی کردن ایده های جذاب، سیرآب کنید

 

برای مطالعه کاملتر این مطلب  اینجا رو کلیک کنید

http://karafarinbash.com/ایده-کسب-و-کار-را-از-کجا-بیاورم-؟/

 

تنها کاری که باید انجام دهید، شناخت مشکلات است. وقتی بتوان این واقعیت را درک کرد که هر ناکامی و مشکل در زندگی افراد، منبع بزرگی برای بدست آوردن ایده است، ناگهان فرصت های زیادی در مقابل ما گشوده خواهد شد.

شاید بهترین راه برای اینکه دیدن مشکلات را به یک عادت برای خود تبدیل کنیم، همراه داشتن یک دفترچه یادداشت باشد. سعی کنید همیشه و همه جا یک دفترچه یادداشت کوچک و یک قلم همراه داشته باشید و حواستان باشد به محض اینکه در جایی دیدید مردم مشکلی دارند، آن را یادداشت کنید؛ صرفنظر از اینکه برای آن مشکل راه حلی دارید یا نه، یادداشت کنید. با انجام مکرر این کار، مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی عادت دیدن مشکلات برای شما شکل خواهد گرفت و این به معنای دسترسی به معدن ایده ها و  فرصت های کسب و کار است.

هنگامی که پیدا کردن مشکلات برایتان عادت شد، احتمالا از آن لذت خواهید برد. به خاطر داشته باشید هر مشکل، یک فرصت برای یک محصول،خدمت یا شرکتی جدید است؛ مخصوصا اگر افراد زیادی این مشکل را داشته باشند

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی