دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه از مناسب بودن ایده خود مطمئن  شویم؟

 

یکی از راه هایی که مطمئن شوید ایده ای که قصد عملی کردن آن را دارید مناسب است یا خیر این است که از خود مردم بپرسید. برای این کار بهتر است از یک نظر سنجی استفاده کنید. به راحتی توسط ربات Vote@ می توانید نظر سنجی مورد نظر خود را ایجاد کنید. بعد از اینکه نظر سنجی خود را ایجاد کردید باید آن را به اطرافیانتان بدهید. ابتدا از گروه های تلگرامی خانوادگی تان شروع کنید. با فوروارد کردن نظر سنجی خود از دوستان و فامیلتان بخواهید نظرشان را درباره ایده شما بدهند.

البته این را هم بگویم حتما نیاز نیست در نظر سنجی ایده اصلی خود را مطرح کنید! به خاطر اینکه ممکن است ایده شما لو برود. کافی است به صورت غیر مستقیم این کار را انجام دهید. مثلا شما قصد راه اندازی کانالی را دارید که خلاصه کتاب ها، به صورت صوتی در آن وجود دارد. کافی است در نظر سنجی خود بگویید آیا دوست دارید خلاصه کتاب های صوتی را در تلگرام بشنوید؟ آری یا خیر؟

به همین سادگی می توانید ایده خود را محک بزنید. البته خیلی بهتر است برای اینکه افراد بیشتری در نظر سنجی شما شرکت کنند آن را به گروه های دیگر هم فوروارد کنید. فکر می کنم اکثر مدیر گروه ها مشکلی با این قضیه نداشته باشند. چون به هیچ وجه نظر سنجی شما تبلیغاتی نیست.

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی