دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک سایت ساخته و آن را به یک فروشگاه آنلاین

تبدیل کنیم!

 

 

 

برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین باید مقدماتی را فراهم کنیم که حداقل امکان را برای فروش محصول داشته باشد. البته تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی را در این مقاله معرفی نخواهیم کرد بلکه هدف ما ایجاد حداقل‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا محصول خود را به‌صورت آنلاین در سایت بفروشید. مواردی که معرفی می‌کنیم، افزونه‌هایی هستند که روی وب‌سایت‌های وردپرسی قابل نصب هستند.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که افزونه‌های فراوانی در جهت اضافه کردن هر امکانی را داشته و با کمک قالب‌هایی که دارد می‌توان ظاهر جذابی برای سایت طراحی کرده و در نظر گرفت. امکان جالبی که دارد پشتیبانی از بیشتر زبان‌های زنده دنیاست! مخصوصا برای ایرانی‌ها گزینه فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود.

با اینکه این سیستم را آماده می‌گویند اما برای کار کردن با آن مانند هر سیستم دیگری نیازمند یادگیری و آموزش هستید. اما اصلا نگران نباشید، اگر مشتاق یادگیری و ساخت یک وبسایت خوب باشید باید این مژده را به شما بدهم که آموزش‌های متعددی برای یادگیری صفر تا ۱۰۰ وردپرس وجود دارد. با کمکآموزش وردپرس به راحتی می‌توانید همه عملیات راه‌اندازی را بیاموزید و وبسایت خود را بسازید.

برای وردپرس هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر آنچه بخواهید برایتان ایجاد می‌کند. به دنبال یک سایت خبری هستید؟ آیا می‌خواهید برای شرکت خود وبسایتی طراحی کنید؟ یا اینکه دوست دارید یک وبلاگ روزانه برای وارد کردن اطلاعات و دلنوشته‌های خود هستید؟ از همه بهتر شاید دوست داشته باشید محصولاتی را بفروشید پس حتما به دنبال یک سایت فروشگاهی هستید! همه اینها با وردپرس  و انتخاب قالب وردپرس مورد نظر امکان‌پذیر است، اصلا نگران نباشید.

 

ادامه و کامل این مطلب را میتوانید در سایت مدیر سبز بخوانید

https://modiresabz.com/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

 

  • ۹۸/۱۱/۱۵
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی