دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


اول : تکنیک ورق زدن


وقتی آماده خواب می شوید و چشم های‌هتان را می بندید، قبل از این که کاملا هوشیاری تان را از دست بدهید، افکاری سراغ شما می آیند.


گاهی این افکار منفی هستند؛ در این زمان باید از «ورق زدن» استفاده کنید؛ یعنی اهمیتی به فکر بد ندهید، و با ورق زدن تصاویر ذهنی به سراغ فکر بعدی خوب بروید.


و این بعدی ها را تا وقتی فکر مثبت پیدا کنید، ادامه دهید؛ درست مثل ورق زدن صفحات کتاب، افکار و تصاویری که در ذهن‌تان پدیدار میشوند را ورق بزنید.


مثلا اگر یاد بدهی تان افتادید خودتان را سرزنش نکنید، راجع‌به راه‌حل نگردید، اصلا تمرکزتان را روی آن نگذارید؛ خیلی راحت و آسان سفارش فکر بعدی را بدهید و سراغ یک فکر دیگر بروید. اگر آن هم منفی بود، سراغ بعدترها بروید‌. آنقدر به این کار ادامه دهید که فکر مثبت پیدا کنید.


 دوم : تکنیک شمارش معکوس


روش دیگر این است که در یک جای آرام و مرتب آماده خواب شوید و بعد از بستن چشم هایتان شروع به شمارش معکوس کنید، سپس خود را در وضعیتی که دوست دارید تجسم کنید‌.


مثلا وضعیت جسمانی مورد نظرتان، ارتقا شغلی، خانه ای که می خواهید بخرید و …


به تجسم این افکار مثبت ادامه دهید تا خوابتان ببرد؛ وقتی صبح از خواب بیدار شدید، سعی کنید اول از همه خدا را به خاطر داشتن تجسم هایتان شکر کنید و دوباره کمی برای تکرار عبارت مثبت و تجسم وقت صرف کنید.


زیرا شما بلافاصله بعد از بیدار شدن هم در حالت آلفا هستید و بهترین موقعیت برای دعوت کردن اتفاقات خوب به زندگی تان است

نتیجه گیری: 

 اگر بیست دقیقه اول ابتدای روزتان، اتفاق بدی برایتان بیافتد و افکار شما منفی شود، احتمال دارد چنان قدرتی داشته باشند تا کل روز شما را خراب کنند؛ و برعکس… اگر خبر خوبی در ابتدای روز بشنوید و امواج آلفای ذهنی‌تان مثبت باشد، به احتمال زیاد در طول روز عملکرد بهتر و اتفاقات بهتری هم جذب میکنید


بنابر این  در این مدت(۲۰ دقیقه اول ابتدای روزتان) ذهن آماده ی پذیرش هر نوع تلقین و تجسمی است. افراد موفق از این زمان برای تجسم رویاهای خود و تلقین عبارت مثبت استفاده می کنند






  • ۹۷/۰۳/۰۲
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی