دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
Full_tak:
بیشتر شدن پوشش رسانه‌ای و تب و تاب ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۷ پوشش خبری بیت کوین و سایر ارزهای رمز پایه به‌شدت افزایش یافت و چندین رسانه فقط باهدف تمرکز بر ارزهای رمز پایه ایجاد شدند. حتی رسانه‌های CNBC و Forbes بخشی را به ارزهای رمز پایه اختصاص دادند تا تقاضای زیاد برای ارزهای مجازی را پاسخ دهند. مطمئناً در سال ۲۰۱۸ روند شناخته شدن ارزهای رمز پایه برای عموم مردم سریع‌تر خواهد بود.

در بعضی کشورها تب‌وتاب بیت کوین و ارز رمز پایه باعث شده تا گروه‌های مختلف مردم از هر سن و قشری به دنبال سرمایه‌گذاری بروند و این تقاضا حباب قیمت را بزرگ‌تر کرده است. در کره جنوبی این شور و هیجان تا جایی پیش رفته است که نخست‌وزیر Lee Nak-yeon بیانیه‌ای را درباره افزایش تقاضای ناگهانی ارزهای رمز پایه منتشر کرد.

چند ماه قبل دولت کره جنوبی از اقدام سریع برای قانون‌گذاری خبر داد و در طی آن موارد کلی پیش‌نویس و منتشر شد. در طی هفته‌های گذشته هم با توجه به افزایش معاملات ارز ریپل در کره جنوبی، خریدوفروش را برای افراد خارجی ممنوع اعلام کرد.

اوج گرفتن آلت کوین‌ها

در ماه‌های گذشته بازار ارزهای رمز پایه به شکل عجیبی به سمت آلت کوین یا همان ارزهای غیر بیت کوین رفت؛ حالا بیت کوین فقط ۳۷ درصد از بازار ارزهای رمز پایه را تحت سلطه دارد. بعضی افراد می‌گویند با عدد ارزش بازار نمی‌توان مشخص کرد چه مقدار از بازار را بیت کوین در دست دارد؛ حتی بااین‌حال واضح است که دیگر بیت کوین تنها بازیگر این بازی نیست و صدها ارز رمز پایه که هرروز بر تعدادشان اضافه می‌شود در سال ۲۰۱۸ رقابت هیجان‌انگیزی را رقم خواهند زد.

 
  • ۹۷/۰۳/۱۴
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی