دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چای سبز زنجبیلی برای آب کردن چربی‌های شکم

چای سبز به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و تأثیر آن در لاغری شهرت زیادی دارد. مصرف منظم چای سبز مانع از تجمع چربی شده و میزان کلسترول خون را کنترل می‌کند. این چای باعث بهبود روند هضم غذا می‌شود. تهیه چای سبز با اندکی ریشه زنجبیل تأثیر باورنکردنی در بهبود سلامتی و حفظ تناسب اندام در کوتاه‌ترین زمان داردآب را بجوشانید و یک حلقه زنجبیل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید با حرارت ملایم به مدت چند دقیقه بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و یک قاشق چای سبز به آن اضافه کنید. ده دقیقه صبر کنید تا چای سبز دم بکشد. توصیه می‌شود روزانه دو لیوان از این چای بنوشید.

چه مدت زمان می‌توان از این نوشیدنی‌ها استفاده کرد؟

برای دریافت خواص سم زدایی این نوشیدنی‌ها می‌توانید آن‌ها را به مدت ۱ ماه میل کنید. سپس دو هفته استراحت کرده و دوباره دوره را شروع کنید. یادتان باشد که نمی‌شود پرخوری کنید، چربی زیادی مصرف کنید و تحرکی نداشته باشید و انتظار داشته باشید این نوشیدنی‌ها لاغرتان کنند. حتماً میوه و سبزیجات زیادی در برنامه غذایی تان بگنجانید، دور فست فود و غذا‌های چرب را خط قرمز بکشید، مصرف قندتان را کاهش دهید، سر موقع غذا بخورید، خوب بخوابید و در کنار آن از این نوشیدنی‌ها نیز استفاده کنید.

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی