دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

قیمت دلار تا پایان سال ۱۴ هزار تومان می‌شود

 

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: پیش‌بینی فعالان بازار این است که قیمت دلار تا پایان سال از مرز ۱۴ هزار تومان عبور خواهد کرد. همچنین عده‌ای هم می‌گویند قیمت دلار در سال آینده به مرز ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان می‌رسد که امیدواریم این نوع پیش‌بینی‌ها محقق نشود

 

قیمت دلار تا پایان سال ۱۴ هزار تومان می‌شود

 

 

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت دلار تا پایان سال گران می‌شود یا خیر؟ به تجارت‌نیوزگفت: طی چند ماه گذشته پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که قیمت دلار از مرز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان فراتر نخواهد رفت، این در حالی است که در آن زمان قول چراغ جادویی نداشتیم و نمی‌دانستیم که در شش ماه دوم سال ۹۸ قیمت بنزین سه هزار تومان می‌شود.

یلدا راهدار افزود: افزایش قیمت بنزین تاثیرات روانی را در تمام بازارها گذاشته است. در حال حاضر بازارها تحت کنترل فشارهای روانی و رفتارهای سیاسی هستند. قاعدتا هر ساله تقاضا برای خرید ارز افزایش می‌یابد. در شروع سال ۲۰۲۰ نیز تقاضای واردکنندگان از بازار ارز باعث شده که قیمت دلار جهش‌هایی داشته باشد. در حال حاضر نوسان قیمت دلار از حد نرمال گذشته است.

او اظهار کرد: پیش‌بینی فعالان بازار این است که قیمت دلار تا پایان سال از مرز ۱۴ هزار تومان عبور خواهد کرد. همچنین عده‌ای هم می‌گویند قیمت دلار در سال آینده به مرز ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان می‌رسد که امیدواریم این نوع پیش‌بینی‌ها محقق نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی