دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

دیجی بوک ۱

مقالات علمی و تخصصی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

براساس قانون کارما انرژی شما چند برابر بازمی گردد.

کارما چیست، قانون کارما چیست؟-راز موفقیت

هرگز تصور نکنید به همان اندازه ای که انرژی صرف می کنید ، به همان اندازه نیز دریافت خواهید کرد! از نظر قانون کارما وقتی شما آغازگر یک عمل خوب یا بد هستید، انرژی حاصل از عمل شما در یک چرخه نامتناهی قرار می گیرد و براساس قانون کارما چندین برابر همان انرژی به خودتون بازمیگردد.
بعنوان مثال وقتی شما از راننده تاکسی بخاطر رفتار خوبش تشکر می کنید ، راننده با دریافت انرژی خوب شما بقیه روز را با انرژی مثبت بیشتری کار می کند و حال خوب خودش را به سایر مسافرانش نیز منتقل می کند و افراد بیشتری انرژی خوب شما را دریافت می کنند و آنها نیز بقیه روز خود را با انرژی مثبت بیشتری سپری می کنند و این چرخه به همین شکل ادامه پیدا می کند و مطمئن باشید طبق قانون کارما انرژی مثبت بسیار بیشتری به خود شما که آغازگر چرخه بوده اید بازخواهد گشت و برعکس.

اما نکته قابل توجه اینکه 

اگر شیشه پنجره اتاقتان را خوب تمیز کرده باشید، به محض اینکه کسی روی شیشه دست بگذارد، متوجه لکه روی آن می شوید، چرا؟!چون شیشه شفاف است و کثیفی ها و تمیزی ها را سریع تر نشان میدهد؛ بنابراین افرادی که ضمیر و باطن شفاف تری دارند، انرژی حاصل از قانون کارما را سریع تر متوجه می شوند و برعکس.

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • محسن عبداله زاده سفار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی